Кошик
17 відгуків
M-sport tuning - тюнінгові рішення для VAG Group та інших
+380 (66) 757-37-36
Додати відгук
Кошик
  • Система випуску Dinan 2021-2025 BMW M3/M4

    • Під замовлення
    • Код: D660-0093-BLK
    clockВідправка з 13 червня 2025

    103 700 ₴

    +380 (66) 757-37-36
    повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
    Система випуску Dinan 2021-2025 BMW M3/M4
    Система випуску Dinan 2021-2025 BMW M3/M4Під замовлення
    103 700 ₴
    +380 (66) 757-37-36
    Опис
    Характеристики
    Інформація для замовлення

    Огляд
    G8x M3/M4, ймовірно, перевершує свого попередника за всіма категоріями, але в більшості, якщо не в усіх колах, основним недоліком платформи є звук. Як і у F8x з S55, у S58 поточного покоління є багато недоліків в цьому плані. Хоча це крок у правильному напрямку порівняно з попередньою версією, стандартний звук все ще занадто хрипкий і не передає в повній мірі витончену агресію, характерну для фірмових моделей марки з високою продуктивністю. Dinan виправляє цю проблему за допомогою системи вихлопу з клапанами, яка встановлюється на вісь і надає звуку більш глибокий, виразний тон, одночасно збільшуючи гучність порівняно зі стандартною версією. У поєднанні з додатковим середнім вихлопом / X-трубою для платформи можливий ще більш гучний, плавний і повний звук.

    Під час обширних розробок і тестувань було перевірено майже всі можливі варіанти вихлопних систем. На відміну від попереднього покоління, де звук у салоні та дрон залишались практично однаковими для седана та купе, в разі з G8x ці параметри значно відрізнялись. Це призвело до численних ітерацій, що сприяли створенню системи, яка не тільки звучала б чудово ззовні, але й не створювала б неприємного внутрішнього дрону в салоні для будь-якого типу кузова. Результатом стала продукція, яка, на нашу думку, буде цінуватися всіма протягом багатьох років. Щоб досягти бажаного обсягу та тону, що відповідають G8x M3/M4, трубопровід був збільшений до 76 мм (проти 70 мм на стандартній версії), що дозволяє покращити потік та зменшити опір у системі. Ширші труби створюють кілька шляхів, наближаючись до задньої частини автомобіля, і вибір шляху визначається заводськими клапанами вихлопу, які збережені. Коли клапани закриті, потік направляється в глушник Dinan, де використовуються технології поглинання та реактивні технології, і виходить через два внутрішніх наконечники. Це обмежує шум під час руху на низькій швидкості та створює більш приглушений, але глибший і приємний звук. Однак, коли клапани відкриваються при високих навантаженнях, основна частина газів обходить глушник, створюючи майже прямотоковий дизайн і максимальне звукове задоволення. Це ідеальне поєднання для всіх смаків, що дозволяє насолоджуватись як стриманістю, так і пристрасною агресією в залежності від ситуації. Це поєднання, яке Dinan вважає підходящим для фірмових моделей з високою продуктивністю, орієнтованих на витончених ентузіастів, які вимагають найкращого в усіх ситуаціях.

    Візуально вихлопна система Dinan для G8x M3/M4 була майстерно виготовлена повністю з нержавіючої сталі T304 і зварена за допомогою TIG для найкращого зовнішнього вигляду та кольору. Уся система потім проходить шліфування для досягнення бездоганного зовнішнього вигляду одразу після встановлення. Увага до деталей не обмежується лише частинами системи, які не видно після установки, але також поширюється на самі наконечники вихлопу. Вихлоп Dinan включає в себе величезні, чотири 4,5-дюймових (114 мм) наконечники з подвійними стінками, покриті чорною керамікою і лазерним гравіруванням логотипа Dinan. Незважаючи на великі розміри на папері, наконечники ідеально підходять і заповнюють стандартні вирізи, створюючи вигляд OEM+ з додаванням виразного звукового акценту.

    Особливості:

    • Максимальні прирости потужності: +6 к.с. і +7 Нм
    • Звук більш гучний і спортивний
    • Технології зменшення дрону для зменшення резонансу в салоні
    • Чотири наконечники діаметром 4,5 дюйма (114 мм), з подвійною стінкою, покриті чорною керамікою і з лазерним гравіруванням логотипа Dinan
    • Більший діаметр труб для збільшення потоку (76 мм проти 70 мм)
    • Легший на 6 фунтів порівняно зі стандартною осьовою вихлопною системою (сток: 44 фунти, Dinan: 38 фунтів)
    • Повторно використовуються актуатори клапанів вихлопу, а робота клапанів залишається незмінною, що дозволяє регулювати тон вихлопу через налаштування M-drive
    • Збережені комп'ютерно керовані клапани вихлопу, які обмежують шум під час руху на низькій швидкості і повністю відкриваються під час високих навантажень
    • Конструкція на 100% з нержавіючої сталі T304
    • Підходить для заводської установки, включаючи монтажне обладнання

    Основні атрибути
    ВиробникM3
    • Ціна: 103 700 ₴

    Наскільки вам зручно на сайті?

    Розповісти Feedback form banner